dijous, 29 de juliol del 2010

Lubbock (Texas)

Caram, 55 visitants ja al meu bloc (CAT).

Com que tinc instal•lat el mapa de Feedjit, puc saber de o em venen: A part del catalans, l’han visitat de Madrid, de A Coruña, de les illes Canàries, però a més d’Andorra (@PilarZ, estàs controlada), de Moscow i de la Lubbock, que és una ciutat ubicada al Comtat del mateix nom, a Texas, Estats Units d'Amèrica, de 212.169 habitants segons el cens de l'any 2006 i amb una densitat de 704,7 per km². Lubbock és la 87ena ciutat més poblada del país. Es troba a uns 800 quilòmetres per carretera de la capital de l'estat, Austin. L'actual alcalde és Tom Martin.

Quin cony de despistat i com, pot haver arribat al meu bloc sense substància i que no em complau ni a mi mateix? El rus encara, perquè es deu avorrir  i anar tot el dia begut com fan en aquest miserable pais de meuques, borratxos, mafiosos i assasins.

Es graciós, perquè el visitant de Canaries ha visitat l’article “L’experiencia castellera”, coi!

Si no fossin per aquestes petites alegries no tindria raó de ser mantenir un bloc.

Col·laboració de Wikipedia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada