dilluns, 7 de març del 2011

Pols (24/02/2011)

Avui m'he detingut devant de l'aparador de la nova i flamant botiga de telefonia mòbil on abans era el Little Rock i anteriorment Can Majó de les sabates. I dintre del seu disseny minimalista (i pobre) he pogut comprovar com una subtil però no per això menys visible capa de pols l'adornava.

I he pensat cap a dins meu: vet aquí com estàn desbancant a l'aparador de l'estanc de La Riera, alma mater dels aparadors bruts de pols.

No se si els haveu vist... ambdos.

Mare de Deu Santissima, com m'agrada criticar.

I com que ja no puc aguantar més ho diré: Algú ha arribat a menjar alguna empanadita de la desapareguda "La Empanadita"? francament hi ha negocis predestinats.

Au, vaig a recloure'm en els meus foscos pensaments.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada