dilluns, 7 de març del 2011

Escriure perquè si (09/02/2011)

Estava emprenyat com un pingüí, però acabo de llegir-me els darrers incunables del ja consolidat gurú arenyautic Quintana i del nou (encara que ja no tant nou) arenyauta miquelcolomer, i he sortit reconfortat entre trabucaires carlins, fulls d'escarola i pus diversa.
Es el tipus de lectura que a un (a mí al menys) li dona alegria i ganes d'escriure. Escriure perquè sí.
I perquè no pari el fluxe de posts d'aquesta la nostre comunitat internautica (pionera comunitat internautica, per una altre banda), us deixo anar uns enllaços que he trobat i algún que m'han passat.
Aprofito per convidar a qui trobi enllaços que cregui útils, interessants, curiosos, seriosos, de conya, de lleure, professionals, noticies, etc., a que els comparteixi aquí.
- El primer: Una noticia de l'AVUI en el que ens informen de que a Mataró creen un espai comunitari on deixar les cendres dels difunts. Una fossa comuna de cendres. La noticia és poc agradable, però compartint-la amb vosaltre em trec el mal cos que m'ha deixat llegir-la.
- El segón: Una web útil per estar al dia en matèria de fenòmens sismics i altres esdeveniments geològics. En un anglès-USA excel·lent.
- El tercer: Un seguit de fotografies espectaculars a 360º: unauna altreaquestaaquesta altre i finalmentaquesta. Ah!! m'oblidava: la última. No se si he repetit algúna o n'he oblidat. Amb aquest editor -arcaic, tot sigui dit- es fa farregós editar. Tant que se m'han acabat les energies de linkar coses. Aviat més.
Apa adeu!! Vaig a mirar Hannah Montana, vejam què n'aprenc d'aquest projecte de meuca... (això ho acabré esborrant ja veuràs).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada