dimarts, 8 de març del 2011

Pastorets enlluernats (05/01/10)


M'he trobat amb una nova modalitat d'incivisme.. Es tracta del "flash-puteig".
Aquest passat diumenge día 3 de gener, hem anat la meva filla petita i un servidor a veure la darrera representació dels insuperables Pastorets Arenyencs d'enguany, amb la mala sort de coincidir (just a la meva dreta, un xic enrrere) amb una arenyenca-fotògrafa que durant TOT l'espectacle s'ha dedicat compulsivament a llençar flashos mitjanjant una càmera de les professionals. Això ho dedueixo no tant per la marca/model (he pogut veure que es tractava d'una reflex), sinó per la forta potència del flash.
Sembla que no n'hi ha hagut prou amb les meves queixes... aquestes no han fet més que encoratjar més les seves ànsies enlluernadores (crec que ha arribat a fotografiar, o si més no enlluernar, quatre o cinc vegades la mateixa escena).
Dues hores després d'acabar l'espectacle, encara tinc molèsties a l'ull dret. Em penso que no dec ser l'únic afectat, ja que alguna senyora, més allunyada i tot, també es queixava. Però ja ho sabem, per respecte o vergonya o el que sigui, no ens hem atrevit a dir-li res (no fos cas que en "flashegés" a la cara, directament).
Fins que la legislació reguli, igual que ja ho ha fet amb les llaminadures o menjars diversos, aquest tipus d'actituts incíviques, ens haurèm de proveir d'ulleres especials. Em pregunto si als seus fills els sotmet a sessions fotogràfiques amb super-flash...
Feliç 2010

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada