diumenge, 10 d’abril del 2011

Guia bàsica de twitter

A aquestes alçades quí no ha sentit parlar ja del twitter? I a aquestes alçades a quí se li acudeix escriure sobre alguna cosa de la que s'ha més que escrit a la xarxa?
Doncs m'he obert un compte al twitter
He optat per fer servir aquesta xarxa informativa (que no social) per llegir el que es diu a la meva galeria de "seguits" (per aquest terme no he trobat una denominació normalitzada) respecte a follower (el contrari), i evitar dir gaires bajanades.
Els usuaris d'aquesta xarxa fem servir un nom d'usuari, que comença per una @. Per exemple, jo he triat el rebuscat nom de @aranyoner. Vaig dubtar d'agafar "arenyot" o "aranyor", o sigui que qui vulgui els podes agafar si són lliures encara
He afegit gent molt variada, i és diverit el que diu penya com @pedroj_ramirez, @AlexdelaIglesia, @davidbisbal, @josepanglada, @perezreverte, etc. Tots gent molt activa. Us convido a visitar la meva galeria.
Hi ha noticies, xafarderies, opinions, novetats en diferents àmbits. Diuen, fent la comparació amb Facebook que facebook és una xarxa complexa per gent simple i twitter una xarxa simple per gent complexa (més o menys diu això). I que al facebook es viu de les aparençes, i al twitter del que es pensa.
El que trobo trist d'aquesta xarxa és la falta de comunicació (sembla una paradoxa oi?). Normalment poca gent (o normalment ningú) sol contestar a coses de les que s'espera feedback.
Però per tenir una idea més clara del que és res millor que el video que he inclós. Extret dehttp://www.pizcos.net/.


Twitter básico from Evaristo Nogales on Vimeo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada