diumenge, 3 d’abril del 2011

El senyor de la moto (PANA)

Haviem decidit anar al garden de Sant Cebrià a comprar el mataformigues homologat a casa. Ja d'anada, per la N-II, el cotxe feia sorolls extranys (el tub d'escapament pensava jo). De tornada, sotracs. De gasoli anava be. Ja toca portar el cotxe al taller, vaig dir. Però a la sortida d'Arenys de Mar, a l'stop, es va aturar: PANA. No va quedar en un lloc especialment bo, però vaig aconsseguir deixar-lo de manera que els cotxes poguessin passar.

Era hora de comprovar la eficiència dels serveis de Linea Directa.

Mentre estava trucant a la companyía, va passar el tipic cotxe de Mossos (si home, la policia autonòmica) i em va renyar per no haver posat la indicació. Primer senyalitzar, dresprés trucar, va dir-me el mosso-noi. Doncs no dec estar tant mal situat, si no ha dit res, vaig pensar cap a mí mateix.

Al cap d'uns minuts va passar un senyor en moto que es va oferir a empènyer el cotxe fins un lloc mes adïent. En realitat era uns metres més avall. La Montse es va armar amb l'armilla i va aturar el trànsit, mentre el senyor de la moto empenyía el cotxe amb la peke i jo a dins. Pim-pam. GRÀCIES SENYOR DE LA MOTO!

El Mossos no hi van pensar? tenien pressa? no havien assimilat prou la formació al respecte? no hi ha tal formació al respecte?

Pel que respecta al servei de Linea Directa, be fins ara. El cotxe hores d'ara és al diposit de l'empresa de la grua disposat perquè dilluns el portin a un taller recomanat per la companyía d'assegurançes, amb atractius descomptes.

Ara com ara, m'alegro d'haver-me esborrat del RACC, força incompetents pel que respecta el tracte cap a mí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada